Hihetetlen, de ez az új hiperautó akár fejjel lefele is vezethető
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
Az egyedi karosszéria hátsó traktusa a II. világháború előtti korszakba repít vissza bennünket.
Itt a megoldás azok számára, akik a Cullinant eddig esetleg túl gyengének találták.
A hátrafelé nyíló ajtajú luxusautóból szemrevaló Shooting Brake kivitelt készítettek.
A V12-es benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncú autó sok mindennek nevezhető, csak olcsónak nem.
A limitált szériás Vantage és DBS Superleggera első példányait a jövő év elején vehetik át a megrendelők.
A Gordon Murray Automotive T.50 nagyon könnyű és élmény vezetni.
Eddig még nem készült ennyire nagy teljesítményű szívómotoros Lamborghini sportkocsi.
Az első generációs Vanquish modernizált változatát egy közel 600 lóerős V12-es motor mozgatja.
Az Aventador SVJ Xago Editionből olyan kevés készül, hogy csak igen nagy szerencsével találkozhatunk majd vele az utakon.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
Ez a szívómotoros olasz sportkocsi korának egyik leggyorsabbja volt, a gyártó fioranói tesztpályán 1 másodpercet vert az ikonikus Enzóra.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
A mintegy negyedmilliárd forintos divatterepjáró kívül-belül abszolút polgárpukkasztóra sikeredett.